پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215580
مشکلات آبرساني به شهرهاي چهارمحال و بختياري برطرف مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/05/02 08:42:22
نمایش : 1525
مديرعامل آبفاي چهارمحال و بختياري گفت: مشکلات آبرساني به شهرهاي سردشت، دشتک، کاج و سوادجان برطرف مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت‌الله بيگلري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد با بيان اينکه همه شهرهاي استان به جز قسمتي از سردشت، دشتک، کاج، و سوادجان داراي خطوط انتقال آب هستند، اظهار داشت: اين مناطق به تازگي تبديل به شهر شده‌اند و داراي مشکلاتي در زمينه آبرساني هستند که آب و فاضلاب در حال رفع اين مشکلات است.

وي با بيان اينکه سردشت از توابع شهرستان اردل با تانکر آبرساني مي‌شود افزود: همه چاه‌هاي منطقه خشک شده که با اجراي طرح آبرساني از لردگان به اين منطقه مشکل تأمين آب رفع مي‌شود.

مديرعامل آبفاي چهارمحال و بختياري بيان کرد: مشکل آب در شهرهاي دشتک کاج، و سوادجان نيز با اجراي طرح‌هاي آبرساني جديد رفع مي‌شود.

بيگلري با بيان اينکه 240 هزار انشعاب در شهرهاي استان وجود دارد، گفت: ماهيانه به صورت متوسط 3 ميليون مترمکعب آب بين 40 شهر استان توزيع مي‌شود که اين ميزان در فصل تابستان 25 درصد افزايش مي‌يابد.

وي با بيان اينکه شهرستان‌هاي بِن و بروجن کم‌مصرف‌ترين شهرستان‌هاي استان هستند، افزود: لردگان و فارسان پرمصرف‌ترين شهرستان‌هاي استان و مصرف آب در شهرستان‌هاي شهرکرد، کيار، اردل و کوهرنگ متعادل است.

مديرعامل آبفاي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مشترکان مصرف آب هر ساله در استان افزايش مي‌يابند، بيان کرد: مصرف آب هر ساله در استان 10 درصد افزايش مي‌يابد.

بيگلري با بيان اينکه سرانه مصرف آب در ماه‌هاي معمول سال 170 ليتر براي هر نفر در شبانه‌روز است، خاطرنشان کرد: در فصل تابستان سرانه مصرف آب به 200 ليتر افزايش مي‌يابد که البته با توجه با افزايش دماي هوا و تعداد گردشگران و در مقايسه با استان‌هاي تهران و اصفهان که مصرف آن‌ها بيش از 200 ليتر است، اين ميزان افزايش منطقي است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html